Ders Konuları
Giriş
0/18
Ana Kişilik Tipleri ve Kalıplaşmış Davranışları
05:40
Analitik Müşterileri ve Duygusal Müşterileri Nasıl Tanırız ve Etkileriz?
07:49
İnovatif Müşterileri ve Pratik Müşterileri Nasıl Tanırız ve Etkileriz?
05:23
Sosyal Müşteriler ve Kararlı Müşterileri Nasıl Tanırız ve Etkileriz?
08:21
Gezgin Müşterileri ve Tüketici Aktivisti Müşterileri Nasıl Tanırız ve Etkileriz?
05:03
İlk Kez Alıcı Müşterileri Nasıl Tanırız ve Etkileriz?
03:02
Sadık Müşterileri ve Fiyat Performans Odaklı Müşterileri Nasıl Etkileriz?
05:35
Tutucu Müşterileri ve Eğitim Odaklı Müşterileri Nasıl Tanırız ve Etkileriz?
05:27
Spesifik Müşteri Tipleri I: Hızlı Karar Vericiler ve Sadakatsiz Müşteriler
05:19
Bölüm Özeti
03:26
Müşteri Kişilik Tiplerine Göre Kriz Yönetimi
03:33
Müşterilerinizin Kişilik Tipine Göre Onlara Hangi Verileri Sunmalısınız?
03:55
Müşteri Kişilik Tiplerini İlk Etkileşimde Nasıl Tanırız?
03:51
Müşterileri Tanımak İçin Farklı Yaklaşım / Potansiyel Müşteri Renk Segmentasyonu
05:03
Veriler Üzerinden Kişisel Satış Başarını ve İstatistiklerini Artırmanın Yolları
02:24
Satış Teknikleri I: Kapıya Ayak Koyma, O Kadar Da Değil ve AIDA Teknikleri
07:19
Satış Teknikleri II: SPIN, Stone Soup, Yumuşak ve Sert Satış (Geçiş)
10:43
Son Söz
02:08
Kime Satıyorsun? Müşteri Kişilik Tipleri ve Analizleri
Eğitmene Sor
Gönder
0%
Complete
İzlendi Olarak İşaretle