Description
Satış dünyasında yıllardır kullanılan müşterilere kişilik ve tip atamaları yaklaşımı, global dünyada en başarılı satış sistemlerinden sayılıyor. Müşteri tanıma yaklaşımları dahilinde her müşteriyi doğru tanımak ve başarılı satış stratejisi izlemek için belirli kategoriler ve yaklaşım önerileri bulunuyor. Bu kurs; hangi müşteri tipini nasıl tanıyacağınız, onun ilgisini nasıl çekeceğiniz ve satış stratejinizi nasıl kuracağınıza dair hiçbir yerde bulamayacağınız tüyolar içeriyor.
Satış veya pazarlama alanında faaliyet gösteren bir çalışansanız sürekli yeni ve farklı karakterlere sahip müşterilerle karşılaşmanın ne demek olduğunu iyi bilirsiniz. Her müşterinin ihtiyacı, zamanı, eğitimi ve iletişim kültürü olarak birbirinden farklıdır. Kimi müşteriyi etkileyen bir özellik, diğer müşteri için ilgi çekici olmayabilir.
İşte bu kurs yeni müşterilerle karşılaştığınızda onlara nasıl yaklaşmanız gerektiğini, hangi müşterinin neleri duymaktan hoşlanacağını, sorunlu müşterileri nasıl olumlu müşterilere dönüştürebileceğinizi ve ne zaman pes edip ne zaman zorlamanız gerektiğini sistematik bir şekilde anlatıyor.
19 yılı aşkın süredir global ve lokal markalarla çalışma ve hem uzaktan hem yüz yüze satış tecrübesine sahip olan Horoz Lojistik Marmara Satış Bölge Müdürü Ayşegül Deliktaş kendisinin de iş hayatında uyguladığı tüyoları Pratik Okul kursiyerleri için anlatıyor.
Müşterilerinizi tanımak ve onları doğru anlamak satışın büyük bölümünü oluşturuyor. Gelin hep beraber yıllardır satış alanında en çok kullanılan tekniklerden olan Müşteri Kişilik Tipi, Analizleri ve Özel Yaklaşımları konusunu detayları ile anlatan bu kursla, potansiyelinizi artırın.
İncelemeler
There are no reviews yet.